چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
آیت الله ممدوحی

حوزه/ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: بی شک رمز توفیق حضرت امام (ره) آن هم در ابعاد جهانی ریشه در کار مخلصانه ایشان برای خدا در همه حالات داشته است.

آیت الله ممدوحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، اظهار داشت: این که می بینید بعد از گذشت26 سال از ارتحال امام (ره) این همه جمعیت در سالروز عروج ملکوتی ایشان جمع می شوند و یاد و خاطره آن عزیز سفرکرده را گرامی دارند به خاطر آن است که امام (ره) از همه چیز خود را در راه کسب رضای خدا گذشت و خدای متعال نیز این عزت و آبروی کم نظیر و بی نظیر را به او بخشید.

وی اضافه کرد: حقیقتاً امام خمینی (ره) نه فقط در بین ایرانیان، شیعیان و مسلمانان بلکه در نزد بسیاری از مردم آزادی خواه و عدالت خواه جهان، اُسوه و سمبل مبارزه و حقانیت برای دست‌یابی به سعادت انسانی است.

عضو خبرگان رهبری همچنین با تاکید بر این که گفتار، رفتار و سیره امام امت همه در راه رضای خدا و در مسیر تحقق اهداف دین او بوده، خاطرنشان کرد: راه و مرام امام(ره) برای همه ما الگوست چرا که بی شک هرکسی در راستای کسب رضای پروردگار خالصانه گام بردارد و قیام کند، خدای متعال کاری می کند که او در دل عموم مردم دنیا محبوب شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha